Najpopularniejszy w Polsce kanał uniwersytecki na YouTube

Kanał Uniwersytetu SWPS na YouTube jest najpopularniejszym i najlepiej ocenianym kanałem uczelnianym w Polsce zdaniem widzów, jak i ekspertów z branży marketingu. W czerwcu liczba wyświetleń opublikowanych przez Uniwersytet SWPS materiałów edukacyjnych i naukowych przekroczyła milion.

Kanał Uniwersytetu SWPS na YouTube jest najpopularniejszym i najlepiej ocenianym kanałem uczelnianym w Polsce zdaniem widzów, jak i ekspertów z branży marketingu. W czerwcu liczba wyświetleń opublikowanych przez Uniwersytet SWPS materiałów edukacyjnych i naukowych przekroczyła milion.

Uniwersytet popularyzuje wiedzę i naukę nie tylko na uczelni, ale również poprzez kilkadziesiąt kanałów na 9 różnych platformach społecznościowych takich jak YouTube, Facebook, czy Twitter. Efekty działań uczelni zostały dostrzeżone przez specjalistyczny serwis traktujący o YouTube – yt360.pl. Raport opublikowany przez analityków z firmy MUSE wskazywał potencjał w kanałach wideo, który można wykorzystać zarówno do popularyzacji nauki, jak i pozyskiwania kandydatów na studia. − W tym modelu najlepiej odnajduje się Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej (dziś Uniwersytet SWPS). Na ich kanale znajdziemy wykłady, rozmowy z inspirującymi ludźmi, relacje z festiwali oraz materiały o samej uczelni. Ta sama uczelnia może się również pochwalić największą liczbą subskrybentów

pisali autorzy.

Uniwersytet SWPS jako jedyna uczelnia znalazł się wśród 100 najefektywniejszych polskich marek na YouTube w raporcie Video Marketing Raport 2015, podsumowującym działania wszystkich polskich firm i organizacji działających na YouTube. Uczelnia uplasowała się w połowie TOP100 i co ciekawe, jej kanał był jednym z najszybciej zyskujących na popularności. Cały raport jest do pobrania na stronie: www.yt360.pl.

Więcej informacji: www.centrumprasowe.swps.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

nine + 6 =

*