W Poznaniu rusza kampania społeczna “Praca? Lubię to!”

Dlaczego warto lubić własną pracę i zarabiać na swojej pasji? Czy istnieje zależność pomiędzy zaangażowaniem pracownika a wynikami finansowymi i innowacyjnością przedsiębiorstwa? Po co inwestować w przyjazne przestrzenie pracy i udane relacje w zespołach? Na te i wiele innych pytań odpowie rozpoczynająca się w Poznaniu kampania społeczna „Praca? Lubię to!”.

Wspólna inicjatywa parku technologicznego YouNick oraz Uniwersytetu SWPS jest skierowana do właścicieli, kadry zarządzającej oraz obecnych i przyszłych pracowników działających w naszym kraju firm i instytucji. Od maja do listopada br. w trakcie konferencji, warsztatów i szkoleń swoją wiedzą oraz dobrymi praktykami podzielą się eksperci ze świata nauki i biznesu, przedstawiciele firm oraz osoby, które pracują i żyją z pasją.

Wzrost innowacyjności przedsiębiorstw, zwiększe

nie szans młodych ludzi na rynku pracy czy ograniczenie syndromu wypalenia zawodowego to tylko niektóre wyzwania stojące przed polską gospodarką w najbliższej przyszłości. Jak im sprostać w coraz trudniejszej rzeczywistości rynkowej i politycznej? Największe instytuty badawcze na świecie – Aon Hewitt, McKinsey, Instytut Gallupa czy Hay Group Insight – na podstawie prowadzonych od wielu lat badań wskazują, że kluczem do dalszego rozwoju gospodarczego są zaangażowani pracownicy. A stopień ich zaangażowania znajduje bezpośrednie odzwierciedlenie w twardych wynikach ekonomicznych przedsiębiorstw.

Więcej informacji: www.centrumprasowe.swps.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

sixteen + eight =

*